2013年9月6日 星期五

圓圈圈 日常 089 - 小朋友的愛


話晒系Circle 第一次 正式在Blogspot 發文

就先介紹一下xDDD 同埋, 請各位多多指教!!!!!

每次都會有圓圈圈腦點。閒Post。相片分享。閒聊泡泡。四Part



圓圈圈 腦點 開始^0^/ 

( 就是分享圓圈圈平日腦中點子xD,, )

01.jpg





02.jpg

Circle細細個已經想試呢隻蠟筆小新怪獸餅Ga la==+

不過真系TwT...今次十年一遇030特賣!?+w+///(嗖!


03.jpg



 04.jpg

突然醒覺, O.o 黃色東東也會喜歡怪獸餅嗎?


「好吧, 你喜歡的話, 我就也送你一個吧,

雖然我捨不得, *那是我好喜歡的TwT*好啦~我送你吧。」

雖然捨不得, 還要送, 

我喜歡, 所以我送你, (還要一臉不捨的樣子xDDD 那就是純真的小朋友的愛~

但有看到嗎xD 黃色東東或許根本不在意怪獸餅, 在意的只是Circle xD

但在Circle眼中,,這份心意無限大的送給你 (很不捨的xD)


如果有個小朋友一臉嘟地同你講, 我好喜歡的, 我送你吧Q3Q, 你得喜歡這份心意喔0///0v






閒Post

( 圓圈圈的一些閒分享, 多是一張圖搞掂:P )


05.jpg 

有睇Circle之前既Post, 就知, 那個不是枕頭, 是心靈寄托者:)









。。。。。。     。。。。。

(相片分享 是Circle一星期裡遇到的值得記下與大家分享的事)

06.jpg 

Circle的友子結婚了030註冊去, Circle就此見證了xD

(Circle是以拍攝者和友子身份出現~光榮(笑)希望相片還好啦xD)

新娘子好開心的樣子, 讓Circle也感到..一種幸福吧:P


07.jpg 08.jpg 

腦點說的那種零食, 就是這一種啦xDDDD

蠟筆小新抱著吃的那怪獸餅030不過這隻是蕃茄味啦,,呵呵呵










。。。。。。 閒聊 - 吹水泡泡 。。。。。。


好啦 ^0^/ 又跟大家聊天的時間耶~

話說今次系第一Post正式Blogspot文

請各位Blogspot友子, 多多指教^(=w=)^



遲下030 Circle想搞個活動, 

問答遊戲, 玩一下大家能認得Circle的特徵嗎xD

獎品就... 未決定 (大家想呢!?AwA)

((未開始玩GaQwQ構思中Ja<大家無心急xD))



如果Circle想手繪2014 Schedule,

會有人有興趣要嗎0//////0?



聊天的朋友, 歡迎留言 ^0^/

歡迎各位讚好Circle專頁^0^/




Thanks God!!

感謝親愛的各位多多支持!! ^0^/



<<<Circle專頁 ^0^/



--- 另外, Circle有做手作的:D

喜歡手作的朋友,

這是Circle跟朋友合作, 專門放手作的地方>>

小妮子手作


62 則留言:

  1. 回覆
    1. 圓咕碌 ^0^/
      麻麻地-3-....
      可能綠色果隻好食d AwA
      Circle買了隻蕃茄味030...(汗"
      謝謝探訪和留言!!:D

      刪除
  2. 妳的特徵??
    古靈精怪
    超多野諗
    應該係有愛心嘅
    最大特徵係頭好大
    我指D公仔......嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 亞飛 ^0^/
      ......TwT....
      古.....靈精怪QAQ....竟然入列了TwT...
      xDDDD 謝謝你的意見QAQ...
      超多野念030閒就念下啦xD
      愛心030不得而知xDDD
      頭大QAQ...也對(汗"""
      謝謝亞飛的意見QAQ...xDDD
      謝謝探訪和留言!!:D

      刪除
  3. 這樣的小朋友好可愛,若有人咁樣對我,我會滿心歡喜,哈。
    而你最大的特徵就是...唔著衫,hehe~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. RE ^0^/
      xDD對吧^V^~~
      QAQ....雖然是.....QAQ鳴....
      也證明大家真的了解CircleQAQ...(汗"XD
      謝謝探訪和留言!!:D

      刪除
  4. 回覆
    1. 島耕作 ^0^/
      (悄悄話: 蕃茄味~麻麻地--...
      xD
      謝謝探訪和留言!!:D

      刪除
  5. 回覆
    1. (。w。) ^0^/
      030..蕃茄味, 麻麻地, Circle覺得麻麻地耶xD
      可能綠色果隻好吃D AwA...
      謝謝探訪和留言!!:D

      刪除
  6. 甜心也要Circle多多指教^u^
    我會經常來搞破壞((亂入xdd
    真的會有手繪2014 Schedule嗎?
    我想要((默默舉手>"<

    回覆刪除
    回覆
    1. 甜心 ^0^/
      請甜心多多指教^(=w=)^
      xDDD好的~多來坐坐xDDD
      手繪封面的030..(全手繪會想掛掉xDDDD)
      好030...那Circle再多1%考慮手繪2014schedule xDDDD
      那個030稍後才搞活動啦~AwAv
      謝謝探訪和留言!!:D

      刪除
  7. 小朋友最真心、最可愛!佢應該真係好中意CIRCLE呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 艾華斯 ^0^/
      xDDD...是Circle送朋友啦
      如果小朋友不捨的樣子送Circle, Circle也捨不得要啦xDDD
      謝謝探訪和留言!!:D

      刪除
  8. 回覆
    1. 阿陶 ^0^/
      笑... 包裝盒是怪獸TwT打開是星星啦.,,星星型怪獸TwTv
      謝謝探訪和留言!!:D

      刪除
  9. 回覆
    1. 大男孩 ^0^/
      HiHi^0^/
      己follow your web ^0^/
      謝謝探訪和留言!!:D

      刪除
  10. hello circle
    我都終於搬到blogspot啦
    不過仲未好識用
    追蹤同加入社交圈有咩分別呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. o靚妹 ^0^/
      Hello ^0^////
      um...030...追蹤系用你個blog去follow blog友既 (像yblog的關注blog友)
      加入社交圈, 是google+那邊交朋友的那回事030(像fb加友)(以Circle所知就系咁解啦^v^v)
      謝謝探訪和留言!!:D

      刪除
    2. 咁我可以click邊到關注你呀?

      刪除
    3. o靚妹 ^0^/
      唔好意思-////-遲咗回...我重CHECK留言才看到這個留言呢..不好意思
      ------------------
      https://www.blogger.com/home > 左下"閱讀清單", 下面有"新增"鍵,
      把我的網址PASTE上去^3^就行了~
      ------------------
      期待你的關注^3^謝謝你
      謝謝探訪和留言!!:D

      刪除
  11. Circle, 我是盈蝶,我的新家有連結功能, 可以加入你新家的網址, 不用怕忘記你新家的網址, 方便過來找你啊!! 我新家的網址:http://blog.xuite.net/balycmseseacry85/hkblog, 期待見到你呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 盈蝶 ^0^/
      謝謝喔^0^/
      Circle也已follow你了^3^///
      謝謝探訪和留言!!:D

      刪除
    2. 可愛的CIRCLE, 好多謝你已FOLLOW我的BLOG, 以後可以KEEP聯絡.

      刪除
    3. Ivy ^0^/
      KEEP CONTACT ^3^/
      謝謝探訪和留言!!:D

      刪除
  12. 我淨係覺得綠色盒星星型餅好食:p

    回覆刪除
    回覆
    1. ADL ^0^/
      QAQ Circle也想試綠色盒星星型喔~~~~~~~
      咩味Ga AwA~~?
      謝謝探訪和留言!!:D

      刪除
  13. 進來我的新家, 可以不用登入, 按回應就打內容和驗碼証, 寄出去就行了..

    回覆刪除
    回覆
    1. 盈蝶 ^0^/
      OH030...看到你上方留言時,,
      已經滾去你BLOG留言了(笑...還加了個"老蛋"XD
      謝謝探訪和留言!!:D

      刪除
  14. 怪獸餅, 好似好好味呀...不過韓國未見到有呢...>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. ilmare설아 ^0^/
      -3-上圖的蕃茄味, 麻麻地, 酸酸的
      綠色包裝果隻應該好味D AwAv
      Circle未去過韓國QAQ...原來韓國沒有的QAQ,,,
      謝謝探訪和留言!!:D

      刪除
  15. 束玫瑰好靚呀.
    漫畫可愛極了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 光踪 ^0^/
      對呢,, 真系好靚0////0
      謝謝光踪支持^3^/
      謝謝探訪和留言!!:D

      刪除
  16. 請CircleG 多多指教!
    CirclegG ,你....冇著衫嘅!! xDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. KAKA ^0^/
      請kaka多多指教^(=w=)^
      你叫我Circle得啦:P呵
      做咩wooooo=/////=無咁留意人無著衫啦~~~~xDDDDD
      謝謝探訪和留言!!:D

      刪除
  17. 以前在YBLOG訂閱開你,現到這裡再續前緣~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小胡子 ^0^/
      0[]0" 謝謝你阿~
      好阿^3^//MUAH~繼續打BLOG去XDDD
      謝謝探訪和留言!!

      刪除
  18. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  19. 回覆
    1. 胡水~ ^0^/
      隨便睇~隨便坐~隨便LIKE XDDDD
      謝謝探訪和留言!!

      刪除
  20. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  21. 回覆
    1. 雯雯~ ^0^/
      你..終於都來了... 呵呵呵~已探你了XD
      謝謝探訪和留言!!

      刪除
  22. 我找不到"追蹤"按鈕, 不懂怎樣追蹤你...
    所以先在此留言 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. efa~ ^0^/
      https://www.blogger.com/home > 左下"閱讀清單", 下面有"新增"鍵,
      把我的網址PASTE上去^3^就行了~
      話時話=.=點解我會無咗"追蹤"鍵 ? 點整Ga???QvQ???
      謝謝探訪和留言!!

      刪除
  23. 從yahoo blog 又轉左來另一個陣地,不過為左方便,小弟轉左另一個更另類,各位blog 友有時間可以來找我!
    去FB 專頁睇都得 https://www.facebook.com/KenjiBWorld
    會同步...^^"

    已book mark 大家!

    回覆刪除
    回覆
    1. KenJiWorld~ ^0^/
      好的:D
      謝謝喔^3^
      謝謝探訪和留言!!

      刪除
  24. 回覆
    1. 茶茶~ ^0^/
      己用BLOGSPOT追蹤你^3^放心
      謝謝探訪和留言!!

      刪除
  25. Hello CircleG, 多謝你搬家的通知,大家又可以在此聚會了。
    上次去香港的印象:http://misoo222.blogspot.fr/2013/09/blog-post_10.html

    回覆刪除
    回覆
    1. misoo~ ^0^/
      不客氣阿XDDDD
      好的, 謝謝阿~己訪了^3^
      謝謝探訪和留言!!

      刪除
  26. 我未食過怪獸餅, 有餡的嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. yc rity~ ^0^/
      >_>無餡的...番茄味的酸酸地>_>麻麻地
      @@可能綠色果隻好味D XDDDD
      謝謝探訪和留言!!

      刪除
  27. Circle, 過黎同你打聲招呼先啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. SMALL U~~ ^0^/
      好的:D 隨便睇~隨便坐~隨便LIKE XDDDD
      謝謝探訪和留言!!

      刪除
  28. 逛街果幅圖,搞到我都想去逛逛。hahaa......

    回覆刪除
    回覆
    1. 博師奶~~ ^0^/
      逛吧XDDD ~
      人~系要"運動"下XDDD
      謝謝探訪和留言!!

      刪除
  29. Circle,
    Kanis 來探探妳呢!加油呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Kanissss~~ ^0^/
      謝謝你喔^3^/
      對於Blogspot=.=還在適應中... 呵~"
      謝謝探訪和留言!!

      刪除
  30. 我未試過呢隻怪獸餅, 等我去街搵搵先. 週日愉快. (^ O ^)

    回覆刪除
    回覆
    1. Sunflower~~ ^0^/
      綠色應該好味d ar~~~~~sunflower~~~~~
      祝美好的每一天~^3^~
      謝謝探訪和留言!!

      刪除

圓圈圈謝謝你留言耶^0^/