2015年1月18日 星期日

CircleG 日常 150 - 底果層 仲系我阿~~~

圓圈圈 腦點系列 ^0^/


CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (1)




CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (2)













。。。。。。 四 圍 走 系 列 。。。。。。

冰雪節LAST DAY左右。Circle跟友子終於去了香港的「哈爾濱冰雪節」

TwT好感動~Circle由細恨到大,以爲大個要去旅行先去到睇既

冰雕冰雪節...TwT去到啦



行程

朗屏MTR B出口 > K66巴士 > 「大棠山路」站下車 > 

往車尾方向見到右手邊有條路仔大大個BANNER掛住話:

「步行10-15分鐘香港哈爾濱冰雪節」

((無錯Ga La...沿路行啦~就岩Ga La aWa



票價HKD90 ((因爲我地只去冰雪館AwA,,
CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (3)
CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (4)
CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (5) CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (6)

CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (7) CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (8)

買完飛一入門口就見到三隻企鵝竟然有呢d車仔玩0[]0"

無見距上圖露天咁事實系露天的因爲購票後仲要*行去冰雪館>_>,

顧名思義真系一個展館(室內), 所以無分日夜去都oOK~ ((Circle未去時以爲冰雪地區是室外佔地過萬呎=  =...((距唔溶咩!? 室外...))



入去啦\/!!!!! 去。去。去。。。

CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (9) CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (10)
CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (11)
好玩好玩.. 好凍好凍... 聽聞系負十度,,

凍到... 流鼻水都唔知((唔系講笑--無感覺ga ma))
CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (12)

大會必提供一件"羽絨"(距系話羽絨)...(見圖中)

左上圖:

Circle:    (*v*~) \[]/塑膠黎既,, 呃人Ga?

友子:      (~) :Gaaaaa 冰黎Gaaa,,你自己無感覺JaaaTT...

工作人員唔摸得\/Gaaaaaaa...((:會溶Gaa~~~T[]T

CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (13)

啦啦啦靚到呢~ ((冰到呢....

CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (14)
CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (15) CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (16)

燈光既關系,,連影相都要就一就燈光 ((!?

我部手機可以負十度生存你好叻阿xDDDDDD

CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (17) CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (18)

左邊是小朋友的冰雪滑梯右邊是我們的TwT...~~woooooooo

CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (19) CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (20)

入咗去45MINS(-[]-45MINS........)

出返黎,, =  = 溶化中..

CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (21) CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (22)


*凍既程度:

手指令立立有人自己流鼻水都唔知手震手腳無乜感覺腳趾凍到痛(( 耳仔痛臉無咩感覺 >..> 友子情況愈來愈嚴重,,怕咗距xD 差不多行完閃人

((唔好唔記得==+,, 凍到咁你都仲要用手機揸機影相, ~我們真厲害xD... 。﹏。白字真系爲咗玩不惜一切Xd

CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (23) CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (24)

入夜會有燈海~~~

冰雪館出到黎就系小食區AND攤位遊戲啦啦啦鴨肉串

CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (25)

下年有既話再去之温馨提示:

*著夠大褸,厚衫,衛衣,頸巾

*有手襪既帶手襪 (雖然有友子回報帶著都凍到僵.."但有好過無xD)

*著厚襪,因爲凍到腳趾痛 (..果個系我==)

*有暖蛋可以帶暖蛋 (無既唔需要特別買因爲無論點都系凍到傻因爲系場內體温根本發揮唔到<Circle系。

*足夠既八達通車費

*場內飲品十蚊起=  =





CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (26) 傳說中既... B仔西米露 *0*///

最後出返 元朗市區(市中心可以食野AwA 任君選擇










2014年相片未放晒xD

CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (27)

狼死的每年年尾既「友子生日BBQ+慶年尾+準備新年」今年D芝士腸排到....... 

(見左圖...高手...






1231準備跨年的友子晚餐。超正。自製薯蓉~牛奶芝士菜xD~牛扒~

超正既洋蔥+\/YUM YUMYUM~<3 

CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (31) CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (33)

YUMYUMYUM~







  

。。。。。。。 閒聊 - 吹水泡泡 。。。。。。

小劇透

Circle跟友子的手繪團拜咩咩年

((0////0 Circle是近幾日才知道今年羊咩咩年~

CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (34)

最近手繪強了點-3- ((黃色東東鼠繪懶了嘛 (+"+) 認真畫圖去去去]



... 早陣子的手繪圖,, 包住雲吞黎畫xDDDDD

好返啦~~ ((笑 

CIRCLEG 底果浸仍然系我 冰雪節 元朗B仔 芝士腸BBQ 年尾牛扒薯蓉餐 (35)


小繪圖將會不定期刊於FB:P

Thanks God!! 

感謝親愛的各位多多支持!! ^0^/ 


3 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. Circle,上一則留言有些技術上的障礙。再來一次,再接再勵!
    這玀很豐富啊!有得食,有得玩。跟妳去大棠玩了。                                               

    回覆刪除
  3. 「我仍然回答,講一聲,我係我」...^_^

    回覆刪除

圓圈圈謝謝你留言耶^0^/